O mnie

Moje zdjęcie
Katowice, Śląskie, Poland

niedziela, 21 grudnia 2014

Pierniki i Kostki domino 2014 r.


Tegoroczne pierniki zrobiłam z dziewczynami jak w poprzednich latach. Jednak w tym roku ich udział był naprawdę duży. A ile miałyśmy frajdy przy wycinaniu, strojeniu i podjadaniu na bieżąco najpierw ciasta, a potem gorących pierniczków:).

Przepisy na pierniki i kostki domino wykorzystałyśmy z zeszłego roku.






Najpierw wałkowanie.






Dalej wycinanie.






I zrobiła się noc:). Ale w radosnym podekscytowaniu dzieci odmówiły zgody na dekorowanie następnego dnia i rozpoczęłyśmy prace od razu, nim pierniki wystygły.







Oto dzieło:





 Oczywiście nie mogło zabraknąć kostek domino, które już chyba na dobre zagościły wśród naszych tradycji wielkanocnych.
W tym roku, użyłyśmy błękitnego marcepanu do przełożenia kostek. Są obłędne! A Jadka dodatkowo spontanicznie sypnęła na część kolorowych kuleczek po oblaniu ich czekoladą. No i mamy takie  kolorowe.
Chciałam część kostek dać na Wigilię klasową Jadki, jednak obie córki podniosły zdecydowane veto, argumentując, że im za mało zostanie:). No to nie dałam.






6 komentarzy:

Related Posts with Thumbnails