O mnie

Katowice, Śląskie, Poland

środa, 30 czerwca 2010

Zielony groszek z miętą

Świeży zielony groszek – moje odkrycie tego roku!!! Znałam tylko smak mrożonek i groszku z puszki. I z reguły występowała w połączeniu z marchewką, rozgotowane, miękkie, papka, bleee. A tu nagle okazuje się, że na targu jest świeży, a jego smak jest zupełnie inny od znanego mi do tej pory. Smak wspaniały! Jak się dowiedziałam groszek najlepiej łączć się z listkami mięty. Na to połączenie nigdy bym nie wpadała i z dużą rezerwą, przełamując opór spróbowałam. Wyszło wspaniale, polecam! Po tym eksperymencie zamierzam jeść groszek podobnie jak szparagi – aż zniknie z targu.



Składniki:- świeży groszek
- listki mięty drobno poszatkowane
- oliwa z oliwek extra virgin

Wykonanie:

Groszek ugotować na parze, co zajmuje 5-7 minut. Następnie wymieszać z miętą i łyżką oliwy na porcję.



7 komentarzy:

  1. Idealne danie na te obecne upały. Jutro robię! Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też odkryłam świeży groszek długo po puszkowanym. I miałam swego czasu nawet takowy w ogródku...nie ma lepszego od całkiem własnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. groszek uwielbiam
    właśnie taki świeży
    ale z miętą nigdy go jeszcze nie spróbowałam, dobrze, że rośnie w ogrodzie..

    OdpowiedzUsuń
  4. ech... Czy blog jest inspirowany filmem Julia & Juliet? hmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. potrawy obłędne, niestety nie dla każdego zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmm niezle przystawki ale gdzie kolacja?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails